Drink Caffeine maar drink met mate. - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Drink Caffeine maar drink met mate. - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Drink Caffeine maar drink met mate.

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

18 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve familie en vrienden,

Ik heb deze week niet veel met mensen gesproken op msn of skype omdat ik gek genoeg elke avond dat ik thuis was vroeg naar bed ben gegaan. Sommige avonden zelfs om 20.45!! Ja ik weet het... ik stond ook even te kijken van mezelf. Ik was gewoon moe. Ik zal jullie van mijn avonturen vertellen.

Woensdagavond was ik weer na de labmeeting naar de Pub met mijn collega's. Het was weer erg gezellig, maar deze keer anders want ik heb geen druppel gedronken. Ik dronk cola. Maar na 6 pints cola moe ik zeggen dat ik me ook erg blij voelde. Later heb ik opgezocht dat 6 pints cola ongeveer gelijk staat aan 250-300mg caffeine, genoeg voor caffeine intoxicatie. Caffeine intoxicatie zorgt voor hyperactiviteit en alertheid en euforie. Misschien volgende keer meer lemonade drinken.

Vandaag gaat mijn begeleider voor een paar dagen naar Parijs dus heb ik waarschijnlijk wat verantwoordelijkheden die ik moet overnemen in het weekend. Ik ga morgen wel weer naar mijn grootouders
omdat mijn moeder daar ook is.

Tot de volgende keer maar weer!

Dikke kus,
Lotte





  • 18 Februari 2011 - 11:37

    Sabrina:

    Hey lot!

    klinkt allemaal heftig! ik hoop dat je "studiegenootjes" er allemaal zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen en dat ze over een week of wat gewoon weer bij elkaar kunnen zijn.
    Niet erg gek dat je zo moe bent, je moet nogal wat doen als ik het zo allemaal lees en je maakt lange dagen. pak lekker je rust waar mogelijk zou ik zeggen.

    have fun bij de grootouders en met mams natuurlijk!
    knuffels!

  • 18 Februari 2011 - 12:46

    Tessa:

    Heey Lady,

    wat ontzettende spannende dingen allemaal. Zeker als je wat taken moet gaan overnemen.
    Ik heb je inderdaad wel weer even niet gesproken.
    LAY OFF THE COLA!!! Echt niet normaal zoveel!!!

    Komt vast goed!!

    Spreken elkaar snel okay?

    KUS

  • 24 Februari 2011 - 10:56

    DC:

    Haha, tof, Lot high on Cafeine! Wil ik meemaken!
    Dat soort heftige situaties is vaak schrikken, zeker als je bdat niet dagelijks meemaakt... It's nature...
    XX

  • 25 Maart 2011 - 14:52

    Petra:

    Hoi Lot

    ben je al een beetje over je moeheid heen en de gebeurtenissen allemaal. Is het ook verveling van ze of worden ze goed bezig gehouden.

    dikke knuffel
    Ton en Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 38094

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: