Laatste Verslag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Laatste Verslag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Laatste Verslag

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

26 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve Familie en Vrienden,

Dit is het laatste verslag wat ik nog schrijf voor deze reis. Ik ben nu mijn laatste wijzigingen aan mijn stageverslag aan het aanbrengen en daarna kan ik die inleveren. Ik heb daarna nog een scriptie te schijven maar daar heb ik dan vrij baan voor wat even prettig zal zijn. Ik heb vrijdag en zaterdag nog wat borrels etc gepland en op zondagavond reis ik vervolgens terug naar NL. Ik neem de nachtboot en zal dus om 7.45 weer op Nederlandse bodem rijden.

Aan de ene kan zie ik er natuurlijk heel erg naar uit om jullie allemaal weer te zien en bij te kletsen over alles wat ik gemist heb de afgelopen periode. Aan de andere kant moet ik ook even slikken om hier weer weg te gaan. Ik heb hier natuurlijk ook vrienden en familie en ik zal hen ook missen als ik weer in Nederland ben. Ook vind ik het werk hier heel erg leuk en dat zal ik ook 5 maanden moeten missen.

Ik wil jullie graag bij deze bedanken voor alle lieve berichten en emails die ik heb ontvangen. Het was niet altijd even makkelijk om er alleen voor te staan en ik vond het erg fijn om regelmatig nieuws van het thuisfront te krijgen.

Heel erg veel liefs en tot volgende week!!!

Charlotte

  • 26 Juli 2011 - 11:56

    Daniel:

    JOEPIE!!!!!! nog een paar daagjes en dan kan ik mijn "schone" zus weer knuffelen!!!
    Geniet nog van de laatste dagen!!

    Veel liefs en tot snel,
    Daniel.

  • 26 Juli 2011 - 12:49

    ANNEKE:

    Lieve Charlotte.

    Wil nu wel eens je tattoo in levende lijve zien, dus kom maar gauw terug.

    Een goeie reis en tot gauw.

    Dikke kus, Anneke

  • 27 Juli 2011 - 05:57

    Tante Uit Vinkeveen:

    Dag lieverd een goede reis terug en tot gauw.
    Dikke kus Margot

  • 27 Juli 2011 - 07:41

    Tessa:

    TOT SNEL!!!!!!!!!!!!!!!

  • 27 Juli 2011 - 14:20

    Mum:

    So glad I saw you in England as we will be on Holiday when you come back. Really looking forward to being with you again. Love from Mum and Theo. xxx

  • 28 Juli 2011 - 16:21

    Rianne:

    Heey Charlotte,

    heerlijk vooruitzicht toch ook wel om weer even thuis te zijn ?! :)
    Even 5 maanden lekker bijkomen, voor je weer 3 jaar wegbent!

    Een veilige terugreis gewenst van ons, en we zullen je binnenkort
    wel weer een keer zien! :) Ben ook erg benieuwd naar je tattoo!

    Liefs,
    Tycho & Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 38091

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: