Laatste Weekjes - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Laatste Weekjes - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Laatste Weekjes

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

08 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve Familie en Vrienden,

Ik heb nieuws!!

Ik heb gisteren van Prof. Schultz gehoord dat hij mij voor een jaar kan betalen wat betekent dat ik vanaf november of januari al kan beginnen aan een PhD hier in Cambridge. Ik zal dus een 3-5 maanden naar huis komen maar daarna zal ik voor een aantal jaar hier weer gaan wonen om aan een fantastisch project te gaan werken.

Ik zal in de tussentijd nog fondsen moeten werven om dan volgend jaar oktober aan mijn PhD te kunnen beginnen maar met een jaar is dat een stuk makkelijker omdat er veel fondsen zijn waar je 6-9 maanden van te voren mee moet zijn om ze te krijgen.

Ik weet dat het een beetje dubbel is omdat ik natuurlijk heel veel lieve mensen in NL achter laat om dit te doen. Maar ik ben zo wel dichterbij mijn engelse familie en daarnaast is dit project echt een droom.

Ik hou jullie verder op de hoogte. Als er iets niet duidelijk is dan kunnen jullie natuurlijk jullie reactie geven met vragen hieronder en dan zal ik die in mijn volgende verslagje beantwoorden.

Dikke kus en veel liefs,
Charlotte

  • 08 Juli 2011 - 12:14

    Mum And Theo:

    As you know we are very proud of you and are happy that you have you got your first choice.
    We are looking forward to spending some quality time with you this summer. Loads of love. xxxxxx

  • 08 Juli 2011 - 13:15

    Tessa:

    Dag lieverd!!!

    Wat een geweldig nieuws, toen ik je smsje las was ik gelijk helemaal blij voor je.
    Het moet toch heerlijk voor je zijn dat je nu kunt gaan doen wat je al graag wilde.
    Tuurlijk laat je mensen hier, maar je bent niet echt weg. Je bent alleen wat verder weg.

    Het is voor jou ook spannend!!! Ik hoop dat je snel een woning zult vinden waar je voor een langere periode kunt gaan wonen. Want ik vermoed dat je niet van plan bent om dat ook bij iemand in te wonen of wel???

    Succes dame en tot snel!!

    PS ik vertrek morgen voor een paar dagen naar Hongarije!!!!
    kus

  • 08 Juli 2011 - 13:15

    Petra:

    Hoi Lot
    gefeliciteerd. Je hebt gekregen wat je wilde hebben. Toch in Cambridge. Wij zijn heel blij voor je. Een hele dikke knuffel van ons allemaal in Lelystad

  • 19 Juli 2011 - 12:55

    De Coefjes:

    Hi Lotte,

    Een droom lijkt in vervulling te gaan! Prachtig! Het is je van harte gegund.
    Onze nieuwtjes bewaren we nog even tot je weer in Nederland bent. En dat is al snel.
    Tot dan. Veel liefs en groetjes van de Coefjes

  • 20 Juli 2011 - 14:47

    Oma Wil:

    Maandag 1 augustus kom ik naar Almere en wil je gewoon even vasthouden en omhelzen.
    Tot dan. Oma Wil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 38084

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: