Tattoo's en toestanden - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Tattoo's en toestanden - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Tattoo's en toestanden

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

07 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve familie en vrienden,

Het is alweer een maandje sinds mijn laatste blog dus het werd weer hood tijd om te bloggen. Ik heb een paar moeilijke weken achter de rug met het overlijden van mijn grootvader hier in engeland en het maken van hele moeilijke beslissingen m.b.t. mijn (en Alex' toekomst).

De stand van zaken is nu dat ik die baan in NL niet heb aangenomen om de reden dat het voor een belangrijk gedeelte ging om een techniek waarvan ik nog steeds niet zeker weet of ik dat wil doen voor mijn PhD project. Ik heb maandag een gesprek met een meneer in Duitsland of hij misschien een gaaf project heeft waar ik een aantal jaar van mijn leven aan kan spenderen. Ondertussen jas ik de een na de andere financieringsaanvraag de deur uit voor het geval ik daardoor misschien in Engeland kan blijven voor mijn PhD.Laat ik wel heel duidelijk zijn. Na mijn stage kom ik natuurlijk eerst voor een paar maanden naar huis om af te studeren wat er ook gebeurt.

Vanwege de begrafenis heb ik gelukkig wel weer veel familie gezien. Marielle en Daniel waren er en natuurlijk Alexander. Ook Pap en As waren gekomen omdat Pappa mijn grootvader goed gekend heeft. Mijn hele Engelse familie en Mam en Theo waren natuurlijk ook. Dus ondanks de nare omstandigheden was het toch wel fijn om weer een paar knuffels uit te wisselen met mensen.

Mijn nieuwste nieuwtje heeft hier echter niets mee te maken. Ik heb namelijk een tatoeage laten zetten. Ik heb hier heel lang over nagedacht omdat ik zeker wilde zijn van mijn zaak maar ik heb de knoop doorgehakt. Het is op mijn rechterarm gezet en het is een hersencel met muzieknoten enz. eromheen waardoor het in feite een plaatje is van twee dingen die ik fantastisch vind. Ik heb natuurlijk wat foto's ge-upload, maar er zit nog wel clingfilm omheen wat er morgenochtend pas af mag.Het zwart wordt als het goed is nog wat lichter en het wit nog wat duidelijker wit maar dat moet even rustig helen.
Schrik niet, het ziet er heel groot uit op de foto's maar ik heb maar een klein armpje. Ik vind het zelf heel erg mooi geworden.


Dikke kus, van Lotte

  • 07 Mei 2011 - 19:38

    Alexander:

    Hey schatje. Ziet er nogal groot uit, groter dan ik verwacht had. Over 2 weken kan ik em in het echt bewonderen. Ben zeer nieuwsgierig... Kisses

  • 07 Mei 2011 - 20:04

    Chieltje:

    Hey schatje,

    hier ff een paar woordjes van iemand met veel tatoeages. hele mooie tattoo, echt mooi, maar wat Alex zegt, hij ziet er groot uit, maar dat valt wel mee, aangezien je armen niet zo heel groot/dik zijn.

    alleen een klein vraagje, je kan hem bedekken voor als het nodig is, maar ben je niet bang dat ze "in jou line of duty" hier nog niet zo openminded over zijn? het is wel dedication tho :) alle lijnen die erop staan, zal wel zeer gedaan hebben :)

  • 07 Mei 2011 - 22:51

    Tessa:

    Ik ben ernstig onder de indruk van je tattoo...ik heb een gemist merk ik.
    Heel veel sterkte en tot super snel...kus

  • 08 Mei 2011 - 06:54

    Tante Uit Vinkeveen:

    Hallo Lot,
    Wat een mooi ding. Knap dat je het hebt gedaan ik zou het niet durven. Deed het geen pijn die tatoo zetten? Goede keus muziek en hersenen horen bij jouw. Als ik het goed begrijp zou je dus ook nog ik Duitsland terecht kunnen komen?
    Je bent gelukkig nog wel samen met Alexander maar je komt alleen niet terug naar Ned om verder te studeren of te werken?
    Nou lieverd volg je hart en doe wat je denkt dat goed voor je is.
    Dikke kus love UUuuuuuuu Margot

  • 08 Mei 2011 - 11:47

    Anneke:

    Lieve Charlotte,

    Straks belde Mark me met de vraag of ik je mailtje al had gelezen. Die metdie tattoo. Nee zeg ik.
    Nou dan moest ik maar eens kijken want je had een tattoo gezet. Ik zeg nog dat zal wel gefotoshopped zijn.
    Maar nu ik zo je verhaal lees denk ik wel dat het echt is,
    Moet even wennen. Duurt altijd wat langer bij oudere mensen.
    Jij moet het mooi vinden dat is het belangrijkste. Je blijft toch een lief nichtje van me.
    Ik wist trouwens niet dat die hersencellen er zo uitzagen. Wat zijn wij toch rare wezens.
    Ik hoop dat er een mooi project voor jou in het verschiet ligt, zodat je kunt doen wat je heel graag wilt.
    Hele dikke kus.

  • 08 Mei 2011 - 19:19

    Mum :

    I think it is beautiful. One of a kind...... just like you. Kisses Mum

  • 08 Mei 2011 - 19:39

    Theo:

    Looks very nice and must have been painful on the inside of your arm. love always Theo.

  • 08 Mei 2011 - 22:57

    Alexander:

    Heb het net nog op Skype gezien, en ziet er erg mooi uit. Ben echt benieuwd in het echt.

    It really suits you

    Kisses!

  • 11 Mei 2011 - 17:15

    Petra:

    De meeste mensen nemen eerst een kleine tattoo jij meteen een grote. Hoop dat je er nooit spijt van gaat krijgen of moeilijkheden. niet iedereen is open minded wat betreft een tattoo. bij mij op het werk was het uit den bose als het in het zicht was. Hoop dat je mijn mailtjes ontvangt? veel succes vrijdag met het gesprek in Duitsland.

    Dikke knuffel van ons allemaal.
    Ton en Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 38074

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: