Aanvragen, inschrijvingen en sollicitaties - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Aanvragen, inschrijvingen en sollicitaties - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Aanvragen, inschrijvingen en sollicitaties

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

04 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve vrienden en familie,

Sinds mijn laatste blog is er weer veel gebeurd. Ik liet jullie achter met wat onzekere informatie en ik vrees dat dat voorlopig nog wel even zo blijft. Ik heb meerdere besprekingen lopen wat soms de boel wel erg verwarrend maakt maar ik probeer gewoon overal bovenop te blijven zodat ik het overzicht houd.

Met mij en Alex gaat het momenteel wat beter. We hebben veel gepraat met elkaar en zien het beiden iets positiever in wat de uitkomst ook wordt. Dit maakt het leven een stuk makkelijker omdat het dan natuurlijk makkelijker is om samen ergens doorheen te komen.

Er zijn natuurlijk ook leuke dingen gebeurd allemaal. Zoals jullie weten ben ik momenteel bezig met aanvragen voor financiering en sommige 'colleges' vragen dan op hun formulier wat je eventueel als extra's te bieden hebt aan een 'college'. In mijn geval schrijf ik daar dat ik graag in het koor zou willen en les kan geven. Toen ik het hier met mijn collega's over had kwam een van hen inneens met "kun je niet leren orgel spelen?". Waarop ik zei... nee.

Afgelopen weekend waren Lel en Dan hier. Dat was erg fijn want ik had ze wel gemist. Ik heb ze goed toeristisch beziggehouden.

Vrijdagavond was wel grappig want het leek mijeen briljant idee dat sommigen van de college's mooi verlicht zouden zijn. En dat als je langs de achterkant door het park loopt je dit mooi zou kunnen zien. Maar dit bleek helemaal niet zo te zijn en we liepen dus voornamelijk door het donker terwijl ik naar wat donkere vlekken wees en zei "kijk dat is King's College en daar is Queen's" Het was leuk geprobeerd vond ik, maar sindsdien hoor ik bij alles wat ik aanwijs... "tsjee wat is dat mooi verlicht zeg!" zelfs al is het overdag!

Zaterdag hebben we heerlijk bij een mediteraans tapas restaurant gegeten waar ik zeker nog een keertje naartoe zou willen. We hadden allemaal verschillende dingen besteld en hebben toen lekker zitten smikkelen.

Zondag zijn we naar grandma en granddad geweest voor een paar uurtjes. Ik vond dat granddad er ietsje beter uitzag, maar misschien komt dat omdat ze nu wat meer hulp krijgen en wat hulpmiddelen in huis hebben wat het leven wat makkelijker maakt voor ze. Ik hoorde vandaag alleen van mama dat granddad gisteren gevallen is in de badkamer en dat grandma hem niet overeind kreeg dus dat er een ambulance bij moest komen. Ik heb ze zelf nog niet gesproken maar zover lijkt er geen permanente schade te zijn.

Dat was het weer even tot zover.

Dikke kus, Lotte

  • 04 April 2011 - 18:15

    Mum And Theo:

    It was nice to talk to you Darling. Granddad's doctor has changed his medication and is sending the district nurse in to dress his wounds. (schaafwonden). As you say nothing permanent, just painful. Love from us both. xxx

  • 04 April 2011 - 18:17

    Tessa:

    je bent goed bezig wijffie ik ben benieuwd naar mijn tour de Cambridge!!

  • 04 April 2011 - 20:53

    Alexander:

    Good Busy!

  • 05 April 2011 - 06:25

    Anneke Van Teeseling:

    Lieve Charlotte,

    Fijn om weer wat van je te horen. Wat heb je het toch druk. Met al die familie uit nederland.
    We horen nog wel eens wat en begrijpen dat je moeilijke beslissingen moet nemen. Wat is de juiste. Dat kun je pas achteraf zeggen.
    Gisteren je lieve condoleance mailtje gehad voor "Ome Joop". We zijn er allemaal van overtuigd, dat het beter zo is. Zoals hij de laatste tijd was, wens je niemand toe.
    heb je ook gehoord van Jan zijn knie. In zijn linkerknie 2 banden gescheurd. De kruk loopt nu met krukken en een brace om zijn been. Houdt zich heel goed. Moet 27 april weer terugkomen. De binnenband moet vanzelf genezen, de voorste kruisband moet misschien geopereerd worden. Horen dus de 27ste meer.
    Nou lieverd ga direkt even naar de sportschool. Tot ziens.
    Dikke knuffel

  • 05 April 2011 - 14:39

    Tante Uit Vinkeveen:

    Hallo lief nichje,
    Ik maakte me al zorgen zo een tijd niks gehoord.
    Fijn dat het weer goed gaat met Alexander, samen ben je sterk!
    Hier alles goed ben zelf ook druk druk druk met studeren al is dat wel heelllllll wat anders dan jij doet. Het mooie weer komt er weer aan waar we ons erg op verheugen dussssssss als je ooit weer in de buurt bent.....
    Nou lieverd tot hoorns dikke kus
    Margot

  • 19 April 2011 - 07:59

    De Teesen Uit Eemnes:

    Lieve Lot,

    Gecondoleerd met het overlijden van je opa.

    We wensen je de komende dagen heel veel sterkte toe. Mogen de mooie herinneringen je helpen door deze moeilijke dagen heen te komen.

    Liefs,

    Mark, Clarisse, Jasper en Bente

  • 30 April 2011 - 11:58

    Daisy:

    Hey Lieve Lot,

    Ik les dat je opa is overleden... Gecondoleerd. Veel sterkte toegewenst voor jou en je familie...

    Liefs Daisy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 38093

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: