Alles op zn Tijd - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Alles op zn Tijd - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Alles op zn Tijd

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

22 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve Familie en Vrienden,

Het is alweer meer dan een maand geleden dat ik voor het laatst een blog gepost had. Ik denk dat ik dit misschien al geschreven had maar ik vind het soms moeilijk om te weten wat ik moet schrijven omdat ik zelf zo heen en weer wordt geslingerd dat ik de rest daar niet in mee wil nemen wanneer alles zo onzeker is.

De huidige situatie begint al iets meer vorm te krijgen. Ik heb nogsteeds twee opties één voor Duitsland en één voor Engeland. Ik heb daarna niet voor nog meer banen gesolliciteerd. Mijn optie voor engeland hangt af van een paar factoren namelijk of ik garantie kan krijgen om hoe dan ook in Januari daar te kunnen beginnen. Ik hoop dat in de komende 3 weken ergens wel te horen. Als dit het geval is ga ik hoe dan ook in Januari 2012 naar engeland voor een periode van ten minste 3 jaar. Zo niet dan ga ik naar Duitsland voor een periode van ten minste 4 jaar waarvan de start nog onbekend is.

Ondertussen heb ik het druk met het schrijven van mijn thesis en mijn stageverslag en ik ben natuurlijk altijd nog druk met mijn normale werk in het lab. Ik ben eigenlijk wel een beetje toe aan een adempauze en kijk uit naar een poosje waarin ik eventjes rustig alles op een rijtje kan zetten.

Over 6 weken kom ik weer naar huis toe. Ik weet zeker dat dat zo om zal zijn en dat ik jullie dus snel weer zie.

Dikke knuffel,
Charlotte

  • 22 Juni 2011 - 11:39

    Mum And Theo:

    We love you soooooo much.. I hope you hear very soon so that you can make plans.

  • 22 Juni 2011 - 11:43

    Tante Uit Vinkeveen:

    Hallo Lieverd,
    Fijn dat je weer naar Nederland kom en dat we je weer in onze armen kunnen sluiten.
    Spannende tijd, alles komt goed.
    Tot gauw dikke kus

  • 24 Juni 2011 - 18:02

    Petra Eb Ton:

    Hallo Lot

    Heel veel sterkte. wij hopen dat je snel antwoorden krijgt zodat je rust krijgt. Wij hopen dat het wordt wat je heel graag zou willen. veel liefs en tot gauw.

    Dikke knuffel Ton en Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 38082

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: