Alweer ruim 6 weken - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Alweer ruim 6 weken - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Alweer ruim 6 weken

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

08 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve Familie en Vrienden,

Vandaag heeft mijn stagebegeleider Bill mij de hele middag alleen gelaten. Dat wil wat zeggen want dat doet hij normaal nooit. Meestal blijft hij in de buurt en gluurt hij af en toe wat ik aan het doen ben. Ook heb ik nu een klein gedrags-project(je) wat ik erg leuk vind want dat is mijn eigen kleine dingetje waar ik zelf alles voor moet doen.

Gister heb ik Bill gevraagd om een korte evaluatie binnenkort. Hij vroeg mij of dit een vast format hoort te hebben voor mijn Universiteit, maar dat is niet zo. Hij stelde toen voor dat ik zelf een samenvatting zou schrijven van een hypothetisch gesprek wat tussen ons plaats zou vinden waarin ik zelf zou moeten bedenken wat hij vind van mijn prestaties tot nu toe. Het plan is dan dat hij dat leest en daarna daar op reageert met zijn eigen commentaar. Het is de meest bizarre evaluatie-techniek waar ik ooit van gehoord heb, maar ik denk dat er misschien wel een meerwaarde aan zit om eerst mijzelf op die manier te moeten beoordelen.

Ik ben nog aan het nadenken wat ik aankomend weekend ga doen. Ik ben twee weken geleden naar mijn Opa en Oma gegaan (zie foto van mijn oma met een van mijn ooms). Mijn Opa is heel ziek op het moment dus over twee weken ga ik nog een keer om te kijken hoe het is en mijn oma een beetje gezelschap te houden. Waarschijnlijk ga ik aankomend weekend een beetje aan mijn scriptie werken en mij met wat huishoudelijke dingetjes bezighouden.

Morgen is weer de labmeeting en daarna gaan we waarschijnlijk weer borrelen dus daar kijk ik wel naar uit.

Tot gauw!

Dikke kus,
Charlotte


  • 08 Februari 2011 - 19:36

    Tessa:

    Volgens mij zegt dat behoorlijk veel eigenlijk!!!
    maar inderdaad wat een rare manier van evalueren. Wel enorm goed voor je zelfreflectie natuurlijk.!!!
    Sterkte voor je opa

    KUS

  • 08 Februari 2011 - 21:19

    Margot:

    Heeee Lot,
    Ik maakte me al zorgen ......dacht al ach die zal het wel druk hebben maar gelukkig weer een teken van leven.
    Mooie foto,s van de omegving en Alexander fijn dat jullie weer even van elkaar hebben kunnen genieten.
    Nou lieverd tot hoorns dikke kus je tante uit vinkeveen.........

  • 08 Februari 2011 - 21:42

    Alexander:

    Je eigen evaluatie, das niet verkeerd. Ik zou wel willen dat ik mijn eigen evaluatie / voortgangsgesprekken kon doen, incl salarisverhoging :D Goed teken dat ze dat ook aan jezelf overlaten, dan denk je er misschien wel meer actief over na, door het vanuit iemand anders zijn/haar standpunt te bekijken. Niet té kritisch op jezelf zijn he ;)

    Doe de groetjes maar aan Opa en Oma en de rest van de familie aldaar.

    Kusjes van Alex

  • 08 Februari 2011 - 23:50

    Sabrina:

    hey lot,

    nog maar effetjes een reactie hahahaha....
    moet idd een positief punt zijn dat ze je een beetje de vrije hand gaan geven.
    leuk voor je dat je nu ook wat dichterbij de fam. in the uk bent. is toch fijn dat je met een 1,5 uur er bent ipv vliegen, rijden, bus, boot weet ik veel allemaal toch?
    minder om te lezen dat het niet zo goed gaat met opa, dat zijn dan wel de mindere berichten :(
    hoop dat het snel wat beter met hem zal gaan.

    bij mijn vorige werkgever had ik ook zo een soort manier van evalueren, heel bizar want tijdens de gesprekken ging het totaal niet over mijn zelfreflectie verslagen, sterker nog deze werden niet eens gelezen hahahahaha!
    ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat en wat meneer Bill vindt!
    zet 'm op girl!

    kuzzzies

  • 09 Februari 2011 - 10:46

    Petra:

    Zeer apart je eigen verslag schrijven. Hoop dat het ook echt met je wordt besproken. wat vervelend van je opa heel veel sterkte daarmee.

    dikke knuffel
    ton en petra

  • 10 Februari 2011 - 14:05

    Anneke:

    Lieve Charlotte,

    Wat een verhalen allemaal. Leuk dat Alex er was. Dat had ik ook al via Hyves gevolgd. Toch handig je leest nog eens wat. Veel te kort zo'n weekend. Wanneer komt hij weer?
    Handig dat je je eigen evaluatie mag schrijven. Dat wordt natuurlijk alleen maar positief.
    Leuke foto van Grandma en Uncle Martin. Alleen jammer dat Grandpa zo ziek is.
    Doe ze de groeten van me.
    veel liefs en dikke kus
    Anneke

  • 10 Februari 2011 - 21:14

    Mum And Theo:

    Darling Charlotte, hadn't realised you had blogged again. I always get an e-mail when you do. Then I realised I have a new e-mail address!
    I love all the photo's.
    With your gift for words I am sure your evaluation will be well worth a read. Please send me a copy so I can gloat about how proud I am of you.
    This time next week I will be arriving in England. I'm looking forward to seeing you in forncett. Mum. xxxx

  • 13 Februari 2011 - 18:43

    Anita:

    hoi Charlotte,

    Goed te lezen dat je het naar je zin hebt, ook leuke fotos van jou en Alexander.
    Een weekend is zo om he, maar misschien komt hij nog wel een keer naar je toe?

    Je eigen beoordeling maken, daar kun je alle kanten mee op, maar het lijkt mij wel een beetje de omgekeerde volgorde.
    Het zal wel een reden hebben, je moet naar jezelf kijken, wat je hebt gedaan en hoe je vond dat het je er mee om bent gegaan.

    Heel veel succes verder, geniet van deze periode, en een dikke kus van mij.


  • 17 Februari 2011 - 19:12

    Vivienne & Ronald:

    Heeee Charlotte!

    Ik heb vandaag al je blogs achter elkaar gelezen. Lijkt mij ontzettend eng om dit allemaal alleen te doen! Hartstikke goed dat jij dit wel kan!

    Je maakt wel lange dagen las ik? Maar als je bezig bent gaat de tijd ook snel natuurlijk :)

    Nou meis, heeeeeel veel succes daar. Hou je taai en tot snel!

    Dikke kus en knuf,

    Vivienne & Ronald.

    P.s Wij kijken veel naar The Big Bang Theory, zitten zulke jongens bij jou op Cambridge? BAZINGA!(haha)

  • 24 Februari 2011 - 10:58

    DC:

    Op mijn werk deden ze tijdens de opleiding niet anders Lot... Ik moest eerst zelf mijn beoordelingsformulier invullen, vervolgens keek de begeleider ernaar of het reeël was en paste het aan. Je kan het zien als luiheid, of een test om te kijken hoe goed je zelfreflectie is... Vaak ben je strenger voor jezel dan dat je mentor is.
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 38087

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: