Weekend met Alexander - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Weekend met Alexander - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Weekend met Alexander

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

08 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve familie en vrienden,

Het is twee weken geleden sinds mijn laatste blog en het is weer hoog tijd om weer eens wat van mij te laten horen. Dit afgelopen weekend was Alexander bij mij. Hij kwam op vrijdag aan op Stansted Airport waar ik hem vervolgens opgehaald heb. Hij had de pech dat net dit weekend er veel wind stond. Gelukkig ging zijn vlucht wel door (40 anderen schijnbaar niet), maar wel met wat vertraging.

Ons zou ons niet zijn als we niet hadden uitgeslapen op zaterdag, maar daarna heb ik een lekker ontbijtje voor ons gekookt (full english met een extra scone met clotted cream als toetje). Met deze fikse bodem zijn we naar het pittoreske centrum van Cambridge gegaan waar we lekker hebben rondgewandeld en wat Starbucks gedronken hebben. De caramel macchiato is erg aan te raden en als ik ooit mijn kaken weer van elkaar krijg zal ik er zeker nog een drinken.

S'avonds hebben we een beetje vroeg gegeten bij Nando's een heel lekker restaurant met voornamelijk gegrilde kip met lekkere rijst en andere bijgerechten. Daarna zijn we naar een film gegaan.

De bioscoop is in een nog redelijk groot complex met drie zalen boven alle restaurantjes en pubs. Je moet dus trap na trap omhoog en daar ergens op zolder mag je eindelijk de film zien. De film, 'The king's speech' was echt fantastisch en zeker een aanrader als je houdt van een film met vele goede dialogen. Niet aan te raden voor de aktie-liefhebber, maar wij hebben er zeer van genoten.

Op zondag hebben we een korte wandeling gemaakt bij Granchester. In de zomer is het daar spectaculair mooi, maar nu mocht het er ook zeker nog wezen. Er is daar een tuin die de Orchard Tea Garden heet, daar hebben we nog lekker even gezeten en wat thee en koffie gedaan. Ik heb wat foto's bij dit verslag ge-upt dus an kunnen jullie het voor jezelf zien.

Helaas moest ik Alexander weer afzetten bij het vliegveld op zondag en nu moeten we elkaar weer missen. Maar het was toch heel erg fijn om elkaar weer te zien en wat quality-time met elkaar door te brengen.

Veel liefs,
Charlotte

  • 08 Februari 2011 - 19:21

    Tessa:

    Wat ontzettend leuk om te lezen dat het zo gezellig en knus is geweest. al is dat natuurlijk mijn interpretatie van deze blog. En nice pics babe!

    KUS

  • 08 Februari 2011 - 21:43

    Alexander:

    Ja was heerlijk weekendje samen :)

    Tip voor eenieder die ooit naar UK gaat. Bestel geen koffie tenzij in Starbucks of een gerenommeerde koffie keten :P

    Film was erg leuk, en zeker een aanrader. Miss you already babe!

    Kisses

  • 08 Februari 2011 - 22:11

    Daniël & Mariëlle:

    Hi Lottie,

    Erg leuk om weer je blog te kunnen lezen.
    Wij kijken er naar uit om je begin april te zien en je een grote knuffel te kunnen geven.
    Hopelijk spreken we je snel weer.
    Dikke kus van ons.

  • 08 Februari 2011 - 23:44

    Sabrina:

    heeeeey lot!

    ik moest me weer eventjes updaten in je blogs!
    Leuk dat je het naar je zin hebt, geen last hebt van heimwee (dat maakt het allemaal een stuk makkelijker) lees hier dat Alex is geweest, heerlijk zo even wat lekker tijd voor elkaar en het weerzien kan ik me zo voorstellen. Lees het ontbijt.... JAMMMMMIEEEEEH! ben jaloers meid, engels ontbijt kun je hier niet evenaren!
    Leuk wat nieuwe foto's erop, gaat helemaal goed dus daar!

    dikke kus en knuffels!!!!

  • 09 Februari 2011 - 10:43

    Petra:

    Hoi Lot

    wat een ontzettend mooie omgeving.Heerlijk dat je weer even quality time gehad met Alex, waren jullie wel aan toe denk. moeten jullie ook weer even om teren. fijn om alles te lezen had je ook nog een e-mail gestuurd hoop dat je die ontvangen hebt.

    dikke knuffel
    ton en petra

  • 12 Februari 2011 - 08:48

    Mareike:

    Hi Lotte,

    Heerlijk dat jullie zo hebben genoten van het weekend, lekker even weer samen. Dan is het toch wel fijn dat je niet al te ver weg bent en je in een weekend heen en weer kan. En voor Alex is het ook leuk om eens te zien waar je zit. Als ik het zo lees, zijn er nog veel leuke dingen te ontdekken in Engeland. Hier gaat alles zijn gangetje. Nog een weekje en dan gaan we naar de Wintersport.

    Veel liefs en een dikke kus van de Coefjes uit Zwanenburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 38083

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: