Belangrijke mededelingen!!! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Belangrijke mededelingen!!! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Belangrijke mededelingen!!!

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

15 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve familie en vrienden,

met dit bericht wil ik jullie twee belangrijke mededelingen doen.

Ten eerste heb ik wat dingen verwijderd en veranderd op deze website om veiligheidsredenen. Ik had er een paar dingetjes over mijn stage op gezet die in sommige groepen niet in goede aard zouden vallen. In Engeland zijn deze groeperingen een stuk agressiever dan in NL dus ik heb besloten toch iets voorzichtiger te zijn met mijn openbare informatie. Als hier nog meer vragen over zijn wil ik het best verder uitleggen maar dus niet meer op deze website.

Ten tweede heb ik vanaf deze week een ander (Engels) mobiel nummer. Ik ben dus niet meer bereikbaar op mijn Nederlandse mobiel. Vanaf augustus weer wel dus gooi het nummer nog niet uit je adressenboek. Mijn engelse nummer is: (vanuit nederland) 00447900843392. Natuurlijk kun je me ook gewoon blijven volgen op mijn blog en daar berichtjes achterlaten, maar dan weten jullie mij in ieder geval te bereiken mocht dit nodig zijn.

Dikke kus,
Lotte

  • 16 Januari 2011 - 10:48

    Tessa:

    heel verstandig meis!!! Kus

  • 16 Januari 2011 - 19:42

    Margot:

    Heee lieverd,
    Wees maar voorzichtig.
    Jammer maar snap het wel geen detail meer.
    Dikke kus je tante uit vinkeveen

  • 17 Januari 2011 - 13:46

    Mum And Theo:

    It was so good to hear your voice! Love you loads. Is the photo of you after your DIY hair cut? Mum. xx

  • 17 Januari 2011 - 13:50

    Mum And Theo:

    I should read things in the correct order!

  • 17 Januari 2011 - 17:13

    Petra:

    hoi Lot
    wat een lef om je haar zo af te knippen.
    Jammer dat je niet zo veel over je stage kunt vertellen, maar ik kan mij voorstellen dat dit soort zaken gevoelig liggen. Wij zijn ( Astrid, oma, Ton en ik) naar Mary Poppins geweest. erge leuke voorstelling. ben er nog van aan het bijkomen. nu kan ik uitkijken naar de vakantie en jij kan uitkijken naar Alex. nog 2 weken en jullie zien elkaar gelukkig weer. Heel veel succes op je stage en geniet van alles wat je meemaakt. Kijk ook uit met je telefoonnummer die staat ook open voor iedereen.

    dikke knuffel
    Ton en Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 38073

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: