Haar bijgesnoeid. - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Haar bijgesnoeid. - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Haar bijgesnoeid.

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

15 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve familie en vrienden,

De afgelopen dagen zijn interessant geweest. Woensdag ben ik verdwaald op mijn fiets 'smorgens en heb ik een flink eind moeten om fietsen om op mijn stage te komen. Woensdag avond was de 'lab-meeting' (vergadering) waarna we met zijn allen naar de pub gingen wat erg gezellig was. Het was leuk want normaal spreek je elkaar meer alleen over het werk en nu heb ik een paar van hen een beetje beter leren kennen.

Vandaag was rustig maar wel grappig. Ik heb uitgeslapen tot 11 uur, maar daarna had ik gewoon nergens zin in. Ik moest eigenlijk naar de kapper want ik kan al weken niet echt fatsoenlijk een borstel door mijn haar heen krijgen maar ook daar kon ik me niet toe zetten. Ik moest wel wat boodschapjes halen en toen ik door de keuken-afdeling liep zag ik daar ineens een schaar hangen.

Toen bedacht ik ineens... je eigen haar knippen... hoe moeilijk kan het zijn??

Nou dat bleek helemaal niet moeilijk. Ik laat mn haar al 6 jaar in laagjes knippen wat min of meer inhoudt dat de bovenkant korter is dan de onderkant. Ik bedacht toen dat ik hetzelfde effect ongeveer zou kunnen halen door mijn hoofd simpelweg ondersteboven te houden. Met een haarborstel heb ik er toen een de hele handel min of meer bij elkaar geborsteld en heb ik met die schaar uit de supermarkt er zo'n 15 cm afgeknipt. Daarna heb ik aan de voorkant een paar plukken een beetje bijgeknipt en klaar was mijn coupe.

Zo zie je maar weer dat je zo weer enkele tientjes kan besparen als je af en toe iets nieuws probeert. Pfff... ik laat me nooit meer zo aftroggelen door een kapper.

Dikke kus,
Lot

  • 15 Januari 2011 - 21:44

    Clarisse:

    Goed zeg je eigen haar knippen. Jij durft. Maar het resultaat ziet er goed uit. Super!

    Ik heb vandaag Mark zijn haar voor het eerst geknipt dat vond ik ook al doodeng. Maarja ik hoefde niet met het resulaat rond te lopen (geintje). En ik kan zeggen dat het goed gelukt is. Gewoon standje 2 dus alles een lengte kan ook niet veel mis aan gaan eingelijk.

    Nu lieve lot,

    Het was weer leuk om wat van je belevenissen te lezen.

    Dikke kus en tot snel,

    Clarisse en natuurlijk van de rest van de Teesjes.

  • 16 Januari 2011 - 09:25

    Anneke:

    Lieve Charlotte,
    Wat een lef. Maar zo word je rijk. Het is weer leuk om al je mooi verhalen te lezen. Het is hier nu zondag en ik had ook geen zin om m'n bed uit te komen. Maar mijn schoonmoeder sliep hier en we hadden afgesproken om om half 10 te ontbijten. Dus de jus moest nog geperst worden de croissants in de oven de eitjes in de pan. Dus om half 9 eruit gegaan. Gisteravond naar het theater geweest met haar. Carry tefsen, Henk poort en 4 anderen zongen liedjes van vroeger. Van rooi sien en de jantjes.
    Was wel leuk.
    Verheug me op vanmiddag. Ga dan met cas en Bente weer naar het theater. Naar kabouter Plop.
    Jan gaat dan metma naar pa in het verpleeghuis. As donderdag komen Jasper en Bente bij ons logeren tot maandag. Mark en Clarisse gaan dan een paar daagjes naar Seefeld. Ik breng en haal de kinderen dan wel naar en van school in
    Nou dat was het weer. Ga zo koffie maken.
    Veel liefs en dikke kus, Anneke
    P.'s. Is Alex nu al geweest of is dit een oude foto.

  • 16 Januari 2011 - 10:51

    Tessa:

    wow dat is best een stoere actie... !!

  • 16 Januari 2011 - 11:54

    Daisy:

    Whow, You've got some balls my dear! Je hebt toch niet je roeping gemist he ;)
    X

  • 16 Januari 2011 - 12:51

    Charlotte:

    Aan Tante Anneke:

    Nee Alex is nog niet geweest. Maar we zijn vorig jaar samen hier naartoe gekomen voor mijn sollicitatie interview.

    Kus!!

  • 17 Januari 2011 - 07:22

    Sarra:

    Hey schat!

    Hahaha, gaaf! 15 cm nog wel! Heel dapper. Toen ik la dat je die schaar zag hangen dacht ik al, oh jee, die gaat het zelf doen :).
    Ziet er heel goed uit! Ben blij te lezen dat het goed gaat en dat je het erg naar je zin hebt.

    XXX

  • 17 Januari 2011 - 13:48

    Mum And Theo:

    So proud!

  • 17 Januari 2011 - 23:40

    Sabrina:

    You go girl!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 38092

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: