Eerste week overleefd - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Eerste week overleefd - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Eerste week overleefd

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

09 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve Vrienden en Familie,

Ik ben hier nu precies 1 week en tot nu toe is het allemaal meegevallen. Ik heb dit weekend een beetje rustig aan mijn spullen gereorganiseerd en ben helemaal klaar voor week 2. Vandaag heb ik een rondje om Fulbourn gefietst en heb ik nog wat boodschapjes gehaald inclusief een waterkokertje van 6 pond voor op mijn slaapkamer en een mok met de union-jack erop.

Ik heb ook een paar foto's gemaakt voor jullie om te zien hoe ik er bij zit hier en gekoppeld aan dit reisverslag.

Heel veel liefs,
Charlotte

  • 09 Januari 2011 - 22:44

    Alexander:

    Ah de überstoere, linksrijdende paarse pimpfiets :) (mét mandje uiteraard) :)

  • 10 Januari 2011 - 07:30

    Tessa:

    Jou fiets is echt briljant. En moet zeggen dat de omgeving er echt heel erg mooi uitziet!!
    Je kamer is lekker knus volgens mij :-D
    Ik zeg snel weer cammen is wel gezellig vind ik!
    Ga lekker genieten van de mooie omgeving het werk en het leven daar want dat verdien je.

    KUS

  • 10 Januari 2011 - 08:53

    De Teesen:

    Hey lieve Lot,

    Leuk om elke keer je berichtjes te lezen. Je kamer ziet er gezellig uit. En zo te lezen redt je het helemaal. Stoer hoor.

    heel veel knuffels van de Teesjes uit Eemnes.


  • 10 Januari 2011 - 09:56

    Caroline:

    Hee Charlotte,

    Wat een leuke kamer heb je ziet er leuk uit.
    Je fiets is ook heel leuk ( met mandje natuurlijk )
    Heel veel succes voor de tweede week.

    dikke zoen van Jan en Caroline

  • 10 Januari 2011 - 17:41

    Margot:

    Heeee Lot, wat een leuke foto,s zo weten we niet alleen hoe het mey je gaat maar ook hoe het eruit ziet. Gezellie hoor!

  • 11 Januari 2011 - 14:47

    Dennis :

    Heeee lot, leuk om te horen dat het allemaal goed gaat, je kamer ziet er leuk uit en op je mooie fiets kan je zo te zien nog wel wat tochtjes maken.

    Dikke kus,
    Je neefje

  • 11 Januari 2011 - 17:56

    Petra:

    Lieve Lotte
    ging even kijken of er al wat geschreven was en ja hoor en zelfs foto's geplaatst. Leuk om te zien waar je "woont". het ziet er gezellig uit. Heel veel succes.
    dikke knuffel ton en petra

  • 11 Januari 2011 - 18:05

    Petra:

    lees alle verslagen en gelukkig gaven al je vrienden en familie een tip dat je je kunt aanmelden om een mail te krijgen zodra jij iets geschreven hebt. Gelukkig ben ik niet de enige die zo'n muts is. en hoef ik nu ook niets meer te missen. het wordt nu bijgehouden als het goed is. Je maakt gelukkig wat mee en is het niet een 'saaie' stage.

    dikke knuffel van je oom en tante

  • 13 Januari 2011 - 22:57

    Sabrina:

    waar haal je zo een mandje voor aan het stuur?! heeeeel cool hahahaha
    leuk een paar foto's zien we meteen een beetje hoe je zit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 38077

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: