Fiets gekocht!! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Fiets gekocht!! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Fiets gekocht!!

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

05 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve vrienden en familie,

Het leek mij slim aangezien ik gisteren middag wat tijd had om even te kijken of ik ergens goedkoop een fiets op de kop kon tikken. Dat is gelukt!

Ik kwam aan bij een klein fietsenmakers winkeltje en zij hadden een hele lelijke maar stevige lila-paarse mountainbike waar ze vanaf moesten. Ik heb er nog even over nagedacht en bij 4 andere winkels gekeken maar het goedkoopste wat ik daar kon krijgen was ongeveer 200 pond. Ik ben dus maar teruggegaan naar dat kleine winkeltje.

Ik mocht eerst even een ritje erop maken om te kijken of ik het wat vond maar hij fiets best soepel dus ik heb er een mandje en een slot bijgekocht voor op de voorkant en ben ermee naar huis gefietst. Exclusief alle keren dat ik verkeerd fietste heb ik er denk ik dik een half uur over gedaan maar het was best te doen.

Het word nu nog een beetje te vroeg donker, maar straks zal ik denk ik veel profijt van hebben. De fiets heeft mij 60 pond gekost. Aangezien de bus mij 2-3,5 pond kost per dag hoef ik de fiets slechts 3 keer per maand te gebruiken om het geld er al uit te hebben, hopelijk kan ik hem aan het eind van de rit nog voor een paar ponden doorverkopen. (Hoewel ik van plan ben hem wel iets vaker van stal te halen om ook lekker in de omgeving te crossen en op dagen dat ik erg vroeg naar het lab moet.)

Vandaag heb ik in het lab gekeken, het was erg leuk om het nog eens te zien. Ik kijk er naar uit om morgen echt aan de slag te gaan aangezien mijn begeleider morgenmiddag eindelijk ook weer aanwezig is.

Ik wens jullie allen ook veel succes en plezier met jullie eigen activiteiten.

Heel veel liefs,
Charlotte


  • 05 Januari 2011 - 23:28

    Alexander:

    Een paarse fiets... no pics?

  • 06 Januari 2011 - 07:42

    Chiel:

    inderdaad, ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van de fiets.

    vooral een mandje op een mountainbike :D

  • 06 Januari 2011 - 08:50

    Caroline:

    Wat sportief van jou op de fiets door Engeland.
    Ga je wel aan de goede kant fietsen!!

    Dikke Kus van ons

  • 06 Januari 2011 - 09:24

    Tessa:

    je bent echt een heldin, jij weet altijd wel iets te vinden wat precies bij je past en dan ook nog voor een koopje!!! Echt goed bezig...
    Weet je nog toen je altijd naar Blokker fietste, toen zei je altijd dat je het zo lekker vond.... nou daar kun je nu dus mooi weer lekker mee aan de slag!!!! Gezond voor jou gezond voor de natuur!!!

  • 06 Januari 2011 - 14:58

    Mum And Theo:

    Well done Lot! Good colour too.I should look nice next to your yellow car. It's nice that you don't have to hang around waiting for busses too.
    Hugs and kisses from us.

  • 06 Januari 2011 - 19:28

    Tammy:

    Hey chicka!

    Ti's echt heel leuk om zo te lezen over je dagelijkse avonturen. Zo te horen red je je prima!

    Doe je wel voorzichtig met die rare verkeersregels daar? Geldt het aan de verkeerde kant rijden alleen voor auto's of ook voor fietsen? Anyway kunnen er met een fiets-fiets ongeluk geen heel zwaar gewonden vallen... ;)

    Wel heerlijk dat je meer ruimte hebt dan je had gedacht. Ik ben heeeel benieuwd hoe alles eruit ziet, kun je foto's maken? Anders moet maar gewoon langs komen al ben ik nog niet klaar met sparen voor m'n shoppingspree :)

    Nou meis hou je taai en vooral heeeeel veel plezier daar aan de andere kant van het kanaal

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 38088

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: