Eerste dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Coeverden - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: charlotteUK

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

03 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve familie en vrienden,

Ik breng vandaag mijn eerste dag door. Ik heb vanmorgen lekker uitgeslapen in een heerlijk bed in mijn prachtige kamer en heb vanmorgen nog meer uitgepakt. Het meisje die de kamer hiernaast zou huren die is in december gaan samenwonen en dus nu heb ik een volledige badkamer, koelkast en twee keukenkasten voor mezelf. Ze weten ook nog niet of ze voorlopig die andere kamer gaan verhuren dus ik zit nog wel even relaxed.

Ik ben net bij Tesco's geweest en heb al mijn favoriete etenswaren gehaald.Onderweg heb ik per ongeluk bijna een keer rechts gereden maar afgezien daarvan ben ik al aardig gewend aan het rijden aan de verkeerde kant van de weg.

Morgenochtend ga ik met de bus voor het eerst naar de universiteit om aan de slag te gaan en dat vind ik ook wel spannend.

Veel liefs, Charlotte

  • 03 Januari 2011 - 15:37

    Alexander:

    Goed bezig :) Ook wel fijn om te horen dat het rijden aan de "verkeerde kant" al begint te wennen :)

    Kisses

  • 03 Januari 2011 - 17:47

    Tessa:

    Hey schattie

    wat lekker dat je zoveel ruimte voor je zelf hebt. Morgen beginnen spannend hoor... en wel aan de juiste kant blijven he

    kuss

  • 03 Januari 2011 - 19:03

    Mum And Theo:

    Sounds great. Did you need your own bedding? Enjoy your crumpets. Love xxxx

  • 03 Januari 2011 - 19:53

    Marielle En Daniel:

    Hi Zus,
    fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en dat het rijden al begint te wennen. succes morgen met je eerste dag.
    niet te veel Cadbury op de eerste dag. je hebt nog 7 maanden.

    veel liefs van Marielle en Daniel.

  • 04 Januari 2011 - 08:51

    Caroline:

    Hoi Charlotte,

    Leuk om je blog te kunnen lezen!
    Ben blij dat je goed bent aangekomen.
    Groeten Caroline en Jan

  • 04 Januari 2011 - 11:50

    Astrid:

    Hoi Lotte,
    Lekker veel ruimte zo. Heb je ook contact met de familie ofga je je eigen gangetje. Ik ben benieuwd hoe de 1e dag op de universiteit is gegaan, maar dat zullen we in je volgende berichtje wel lezen.
    Dikke kus, pap en as

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 38076

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 31 December 2015

Wonen in Engeland

02 Januari 2011 - 31 Juli 2011

Stage Cambridge

Landen bezocht: